LOL

Inser nu att jag lägger upp inlägg efter inlägg men vad ska man göra liksom.Jag tänkte göra ett inlägg som kallas "presentera mig själv" haha låter skitmobbat.Jaja,jag heter Olivia Dorsin fyller 15 år 9 April,jag går i Söderbymalmskolan i Haninge jag älskar skolan för jag har min underbara klass och just nu går allt jävligt bra i skolan så vad mer ska man göra än skratta o le;)Mina intressen är att umgås med mina änglar till vänner som jag älskar till månen och tillbaka,min största dröm i livet är att öppna något eget och ha en fet takvåning med värsta färgerna på gardinerna helst största sängen också inte för mjuk eller hård lite lagom sådär om ni fattar varför;)Vad ska man beskriva mer,hmm,min stil får ni väl se på alla bilder jag tänker lägga upp!

En av mina änglar (olivias angels) HAHA

Peace&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0