Muffins!!!

Godmorgon! Vet att alla inlägg nu blir godmorgon godnatt men bloggen är skittråkig utan design,orkar inte engagera mig då :/Vaknade nyss och ligger i sängen har tvättat allt klart nu och packat klart,tror jag?Ska vara hemma till halv två en tjej ska komma sen åker jag och möter Hanna måste handla vantar:S

Mamma ska iaf lämna mig nu så är helt lonely hemma hon ville jag skulle baka muffins,HAHAHAHA säger jag bara tur för henne att hon inte såg hur mina muffins på hemkunskapen såg ut..Jaja medans hon går ut i det äckliga vädret stannar jag hemma och ska leka hemmafru litegrann..Jag vill åka utomlands btw har tröttnat på Sverige kanske åker till Turkiet med min kompis i April...

Två bilder från Sommaren 2010 i Miami



Lite uggly bild:S Kommer ihåg kvällen (lite halvtdålig) Var med mina systrar på utekväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0